2008
09.17

Dwa w jednym

Od jakiegoś czasu na Warszawskich ulicach można natknąć się na niecodzienne obiekty , będące połączeniem słupa reklamowego i… automatu do kawy i innych gorących napoi.  Cudo to nazywa się w języku branży Coffee Point i powstało przy współpracy firmy reklamowej Clear Channel i właściciela marki Nescafé koncernu Néstle.

„Innowacyjność Coffee Point polega na połączeniu niezwykle atrakcyjnej powierzchni reklamowej z przyjaznym i wygodnym sposobem serwowania kawy i innych napojów gorących w przestrzeni miejskiej” , „… W Coffee Point konsumenci mogą wybierać między różnymi rodzajami kawy (kawą białą, espresso, cappuccino), czekoladą na gorąco, herbatą a nawet gorącą zupą – wybór i przygotowanie napoju trwa zaledwie kilkanaście sekund. Coffee Point sprawdza się w każdych warunkach atmosferycznych bez względu na to, czy na zewnątrz panuje 30-stopniowy upał, czy 30-stopniowy siarczysty mróz. ” . „… Coffee Point zaprojektowany został tak, aby stać się nieodłącznym elementem miejskiej architektury. Jego wygląd idealnie komponuje się z miejskim krajobrazem.”

Źródło : www.koncentraty.pl


Coffe Point przy stacji metra Pole Mokotowskie

Coffe Point przy stacji metra Pole Mokotowskie


Coffe Point przy stacji metra Pole Mokotowskie

Coffe Point przy stacji metra Pole Mokotowskie



Rating: 5 stars


related post

Brak komentarzy

Dodaj własny komentarz

Ratings Plugin created by Cheap Web Hosting - Wordpress Plugin made by Hostgator Review and Yahoo! Review.